استند پایه دار موبایل و تبلت ایکس

رنگ :

%10 تخفیف 739,000

قیمت : 665,100 تومان

  • بسته بندی : مناسب
  • ظاهر : بی همتا
  • کیفیت : خوب
  • نوع محصول : هولدر روپنل کیلومتر
  • چرخش : ۳۶۰ درجه
  • زاویه دید : مناسب
  • :
+ موارد بیشتر - بستن

کد کالا : 76771

خرید اینترنتی استند پایه دار موبایل و تبلت ایکس:

نگهدارنده مخصوص انواع موبایل و تبلت با طراحی جدید و پایه دار و قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش 360 درجه ای

طراحی رومیزی و دارای پایه ضد لغزش

دارای حالت چرخش 360 درجه ای

قابلیت تنظیم ارتفاع

مناسب تمامی مدل های گوشی و تبلت

دارای جنس آلیاژ آلمینیومی و پلاستیک abs

 

پایه نگهدارنده موبایل رومیزی

این روزها که موبایل و دستگاه های هوشمندی مثل تبلت به یکی از پراستفاده ترین ابزارهای ارتباطی و سرگرمی تبدیل شده است روزبه روز نیاز به لوازم جانبی مربوط به این گوشی های هوشمند نیز بیشتر احساس می شود.

استفاده مداوم از گوشی های هوشمند در منزل،محل کار و یا زمانهای استراحت و… می تواند مشکلاتی مانند سردرد،گردن درد و… نیز همراه داشته باشد که با استفاده از ابزارهایی مانند استند و نگهدارنده مخصوص گوشی و تبلت می توان تاحد زیادی از این قبیل مشکلات جلوگیری کرد.

با توجه به این مورد اینبار در فروشگاه اینترنتی زنبیل آنلاین محصولی ویژه را آماده عرضه کرده ایم که استند و نگهدارنده گوشی مدل ایکس می باشد که با طراحی خاص و کارآمدی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای این مورد باشد.

 

استند پایه دار موبایل و تبلت ایکس محصولی جدید با طراحی بسیار کاربردی می باشد که می توانید در هر مواردی که نیاز به استفاده از گوشی و یا تبلت هوشمنتان می باشد براحتی از آن استفاده کنید، این استند با نگهداری گوشی موبایل شما در حالت دلخواه و مناسب می تواند این امکان را برای شما فراهم کند تا در بهترین حالت ممکن بدون آنکه کوچکترین اذیتی باشد و یا گردنتان دردبگیرد و یا دستانتان بند گوشی شود از تلفن همراه خود نیز استفاده کنید.

مثلا به تماشای فیلم با گوشی و تبلت خود بپردازید،بازی کنید و یا در حین آشپزی و کار از تماشای گوشی خود نیز لذت ببرید! این استند و نگهدارنده ایکس می تواند بهترین انتخاب برای معلمین و استادان و کسانی که به واسطه شغلشان نیاز به استفاده از گوشی و پخش و ارتباط زنده تصویری با مخاطبان خود هستند نیز بهترین انتخاب باشد

مشخصات کلی

نظرات

مرتبط