چند راهی برق ارت دار چهار سوکت هادرون Hadron P24 4 AC Way Power Strip 16A

رنگ :

قیمت : 599,000 تومان

  • مجهز : به ریز پردازنده جهت بررسی کیفیت برق
  • قابلیت اتصال : به بیشتر اشکال سوکت های برق
  • ایمن بودن : در برابر دو فاز شدن برق (بیش از 380 ولت)
  • محدوده ولتاژ قابل تحمل : 0 الی 400 ولت متناوب
  • محدوده صحیح ولتاژ : 185
+ موارد بیشتر - بستن

کد کالا : 77315

خرید اینترنتی چند راهی برق ارت دار چهار سوکت هادرون Hadron P24 4 AC Way Power Strip 16A:

 

چند راهی برق 4 خانه ارت دار هادرون مدل P24 را می‌توانید به عنوان یک انتخاب عالی برای نیازهای برق‌رسانی خود در نظر بگیرید. این محصول با طراحی مدرن و قابلیت‌های مناسب، به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون نگرانی از مشکلات برقی، انجام کارهای خود را به راحتی انجام دهید.

ویژگی ظاهری

طراحی چهار راهی برق هادرون Hadron P24 بسیار ساده و به رنگ سفید است. کابلی به طول 1.8 متر دارد و استفاده در فاصله‌های طولانی از پریز برق را برایتان آسان کرده است، دوشاخه از نوع EU سازگار با پریزهای برق ایرانی و مجهز به کلید روشن و خاموش است. ساختار آن را پلی‌کربنات‌نسوز مقاوم در برابر سقوط و حرارت بالا را تشکیل داده است، این امر باعث افزایش ایمنی و پایداری در استفاده از آن می‌شود.

4 پریز ارت دار

توان خروجی سیم سیار ارت دار P24 Power Strip حداکثر 4000 وات است که امکان اتصال همزمان 4 عدد دستگاه‌ الکتریکی بزرگ‌ با توان بیشتر را فراهم می‌سازد. ولتاژ ورودی برابر با 250 ولت و میزان شدت جریان انتقالی حداکثر 16 آمپر است.

مقاوم در برابر رطوبت IP20

چند راهی برق 16 آمپر مدل P24 برند Hadron، مقاوم در برابر رطوبت با درجه IP20 است که از اجزای داخلی در برابر رطوبت محافظت می‌کند. این نوع چند راهی برای استفاده در مکان‌های مرطوب مانند حمام، آشپزخانه و گاراژ ایده آل است.

مشخصات کلی

  • برند
    هادرون

نظرات

مرتبط