استند لپ تاپ فن دار برند WIWU مناسب سایز های ۱۳ تا ۱۶ اینچ

رنگ :

قیمت : 1,990,000 تومان

  • جنس بدنه : فلز مقاوم
  • وزن : سبک
  • رنگ : سفید
+ موارد بیشتر - بستن

کد کالا : 77331

خرید اینترنتی استند لپ تاپ فن دار برند WIWU مناسب سایز های ۱۳ تا ۱۶ اینچ:

استند و پایه خنک کننده لپ‌تاپ ویوو مدل S400 Pro

با گسترش استفاده از لپ‌تاپ در مشاغل مختلف، نشستن‌های طولانی و کار مداوم با این دستگاه، عوارضی مانند خستگی، درد در کتف و گردن و مشکلات ستون فقرات را به دنبال دارد. استفاده از استند لپ‌تاپ راهکاری مؤثر برای رفع این مشکل است. پایه خنک‌کننده لپ‌تاپ ویوو S400 Pro با تنظیم زاویه دید مناسب، مانع از خم شدن بیش از حد گردن و کمر شده و به حفظ سلامت ستون فقرات کمک می‌کند. همچنین با داشتن فن قوی، به تهویه بهتر دستگاه و خنک شدن آن کمک می‌کند.

ساختار فوق‌العاده باکیفیت

پایه نگهدارنده مک‌بوک S400 Pro ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا بوده و از بدنه‌ای بسیار مقاوم در برابر ضربه، سایش، خوردگی و ضداکسیداسیون برخوردار است. در بخش زیری آن لایه‌ای از سیلیکون به کار رفته تا بدون هیچ‌گونه لغزشی در جای خود ثابت بماند و حین کار با لپ‌تاپ تکان نخورد.خنک‌کننده قوی

فن‌ خنک کننده استند لپ‌تاپ تاشو ویوو با ویژگی‌های منحصر به فردی طراحی شده است. 2 عدد فن این محصول با سرعت 3000 دور در دقیقه و قطر 65 میلی‌متر عرضه شده‌اند. همچنین، این فن با یک رابط شارژ Type-C و ورودی 5 ولت و 0.2 آمپر تامین برق می‌شود. این ویژگی‌ها با هم، یک راه حل خنک کننده بسیار کارآمد برای لپ تاپ شما را فراهم می کنند.

دارای 6 سطح ارتفاع

شرکت ویوو کول پد لپ‌تاپ S400 Pro را با قابلیت تنظیم ارتفاع در 6 زاویه طراحی کرده تا شما زاویه مناسب با دیدتان را تنظیم نموده و ارتفاع آن به دلخواه کم و زیاد کنید و هنگام استفاده از آن دچار کمردرد و کتف درد نشوید. تنظیم زاویه آن هم با استفاده از سوراخ‌های تعبیه شده روی پایه انجام می‌شود.

حمل بسیار راحت

استند لپ تاپ چندمنظوره WiWU S400 Pro از قابلیت تاشو برخوردار بوده و بعد از جمع شدن پایه‌ها، اندازه جمع‌وجوری دارد و می‌توانید آن را در کیف خود قرار داده و با خود حمل کنید.

سازگاری بالا

مناسب برای اکثر لپ‌تاپ‌ها، مک بوک‌ها، تبلت‌ها و نوت‌بوک‌های سنگین وزن موجود در بازار از سایز 13 تا 21 اینچ است. خرید این محصول صرفا برای یک دستگاه کاربرد ندارد. حتی می‌توانید کتاب مورد علاقه خود را در زاویه مناسب بر روی پایه قرار دهید و به راحتی بخوانید.

مشخصات کلی

  • برند
    اپل

نظرات

مرتبط